۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85445127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان ارایه شد

اصفهان - ایرنا - رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان گفت: ۲ هزار و ۷۱۲ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد این استان در سال گذشته ارائه شد.

به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان روز دوشنبه به نقل از جواد کرانی اضافه کرد: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره ای و قضایی به خانوارهای تحت حمایت یکی از بسته های خدماتی این نهاد برای کمک رسانی و رفع مشکلات آنهاست.
وی اظهار کرد: میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان و با هدف جلوگیری از پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت تشکیل شده است.

کرانی خاطرنشان کرد: تنظیم و تقدیم ۵۰۷ لایحه، اظهارنامه و دادخواست به مراجع قضایی و ۷۰ مورد شرکت در جلسه های رسیدگی از جمله اقدام‌های حوزه حقوقی این اداره در سال گذشته بوده است.

رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، ادامه داد: بیش از ۴۹۰ پرونده مددجویان نیز پارسال در محاکم قضایی پیگیری شد.
وی گفت: ارائه آموزش های حقوقی بصورت حضوری و مجازی برای بهره مندی و افزایش سطح آگاهی چهار هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان از دیگر برنامه های انجام شده این بخش در سال ۱۴۰۲ بود.

بیش از ۱۲۰ هزار خانوار با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha