۸۳۰۰ میلیارد ریال در خصوص ساخت مسکن محرومین گیلان هزینه شده است

آستارا - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان گفت: ۸۳۰۰ میلیارد ریال در راستای ساخت مسکن محرومین در استان گیلان هزینه شده است.

عباس اهرابی عصر روز دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح مسکن مددجویی در روستای باغچه‌سرا شهرستان آستارا در گفت گو با ایرنا اظهار کرد: ۷۹۴ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد گیلان بصورت هم‌زمان در استان گیلان و در شهرستان آستارا به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این واحدهای مسکونی طی یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است. ️

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان ادامه داد: برای هر یک مترمربع واحد مسکونی ساخته شده در گیلان حدود ۶۰ میلیون ریال هزینه شد و در یک سال گذشته ۴۳۵ واحد مددجویی با اعتبار کمیته امداد تعمیر شدند. ️

اهرابی اضافه کرد: با وجود اینکه در استان گیلان با چالش کمبود زمین مواجه هستیم اما تا پایان سال ۹۷۳ واحد به افراد تحت پوشش کمیته امداد گیلان تحویل داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۸۳۰۰ میلیارد ریال در خصوص ساخت مسکن محرومین و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه و همچنین ۱۷۰۰ میلیار ریال نیز تسهیلات در اختیار مددجویان قرار گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت کامل بودن منازل تحویلی به مددجویان در سال گذشته ۱۰۴۷ واحد از خانه های آنها را گاز رسانی کردیم و ادامه رفع مشکلات آنها از اهم اقدامات ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: اگر همیاری و همکاری بنیاد مسکن و سپاه نبود در اجرا و تحویل این واحدها نائل نمی شدیم و در این خصوص کمال تشکر و قدردانی را از همه دستگاه ها و اداراتی که ما را یاری نموده اند داریم.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha