۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱:۱۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85445931
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: حملات وحشیانه شهرک‌نشینان در راستای جنایات کابینه صهیونیستی است

تهران- ایرنا- جنبش حماس دوشنبه شب در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه شهرک‌نشینان علیه روستاهای و شهرک‌های کرانه باختری، آن را در راستای جنایات کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، در بیانیه حماس آمده است: حملات وحشیانه شهرک‌نشینان به روستاها و شهرک‌های واقع در کرانه باختری، در ادامه سریال جنایاتی است که کابینه رژیم اشغالگر ناظر بر آن است.

حماس با بیان اینکه در جریان حملات روز دوشنبه صهیونیست‌ها، ۲ فلسطینی شهید شدند، تأکید کرد: خون این شهدا، پایمال نخواهد شد و به انتقام و آتشی خواهد شد که رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان را خواهد سوزاند.

حماس همچنین با تاکید بر اینکه کشتارهای (رژیم) اسرائیل شعله مقاومت را در کرانه باختری خاموش نخواهد کرد، افزوده است: حملات سازمان‌ یافته شهرک نشینان به شهروندان فلسطینی و تیراندازی به سمت آنان، تنش خطرناکی است که دلیلی بر توحش رژیم اشغالگر است.

در ادمه این بیانیه آمده است: اقدامات شهرک نشینان در راستای تلاش برای کوچاندن اجباری مردم و نابودی مساله فلسطین است و از همه ساکنان کرانه باختری می‌خواهیم که با حملات صهیونیست‌ها مقابله کنند.

همزمان با جنگ مستمر در غزه، با تشدید عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان این رژیم نیز حملات خود در کرانه باختری را افزایش دادند که بر اساس داده‌های وزارت بهداشت در غزه، تا شامگاه جمعه در کرانه باختری ۴۶۳ فلسطینی شهید و حدود ۴ هزار و ۷۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha