۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 5304
کد خبر: 85445958
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت اهل سنت خنج: عملیات «وعده صادق» زهرچشم گرفتن از دشمن بود

شیراز-ایرنا- امام‌جمعه موقت اهل سنت خنج گفت: اگر چه برخی مدعی هستند عملیات «وعده صادق»خسارت چندانی به همراه نداشته اما این عملیات می‌تواند زهر چشمی باشد برای کسانی که می‌پندارند هیچ دل آزاده و زنده‌ای در دنیا نیست که از مظلومین دفاع کند.

شیخ محمد عارف ابونجمی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دین اسلام هیچگاه مدافع جنگ نبوده و نیست، ما خواستار تنش، بر هم‌زنی و ایجاد آشوب در منطقه نیستیم اما وقتی دشمن به حریم مردمان مظلوم یک کشور تجاوز و تعرض می‌کند و کارد به استخوان می‌رسد باید اقدامی علیه او انجام شود.

امام‌جمعه موقت اهل سنت خنج ادامه داد: رژیم صهیونیست برای مردمان مظلومی که در کنار آنها زندگی می‌کنند تنش بسیاری ایجاد کرده و اینجاست که به فرموده خداوند «فَلَمَّا آسَفُونَا انْتَقَمْنَا مِنْهُمْ»، در چنین شرایطی انسان هم باید انتقام بگیرد.

وی اضافه کرد: اگر چه برخی مدعی هستند این اقدام ظفرمندانه نیروهای ولایتمدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اخیرا انجام شده خسارت چندانی به همراه نداشته اما این عملیات می‌تواند زهر چشمی باشد برای کسانی که می‌پندارند نَفَسی وجود ندارد و هیچ دل آزاده و زنده‌ای در دنیا نیست که از مظلومین دفاع کند.

مدیرکل مدارس علوم‌دینی خنج گفت: دشمنان با این اقدام به خود می‌آیند و متوجه می‌شوند کسانی هستند که می‌توانند در مقابل آنها بایستند و پاسخ جنایات‌شان را بدهند، باشد تا آنها نیز زنده گردند و از خواب بیدار شوند.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشتر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

خُنْج شهری است در جنوب استان فارس که در فاصله ۲۷۰ کیلومتری شیراز و ۱۱۰ کیلومتری خلیج فارس می‌باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha