۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85446347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای شهر تهران: عملکرد سه ساله مدیریت شهری به شورا ارائه شود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران، خواستار ارائه گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری پایتخت در بخش‌های مختلف به شورا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیداحمد علوی روز سه‌شنبه در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: فضا برای ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری، صحن شوراست و حتی اگر قرار است نقدی صورت بگیرد، می‌تواند در صحن کارشناسی شود.

وی در واکنش به اظهارات یکی از مدیران زیر مجموعه وزارت کشور یادآور شد: حضور آقای چمران در شورا مایه وحدت در دوره‌های مختلف بوده و حفظ حرمت و حریم ایشان و شورای شهر واجب است.

به گفته وی، اعضای شورا حق و حقوقی داشته و اجازه دارند مباحث خود را مطرح کنند اما باید حریم را حفظ کنند.

انتقاد عضو شورا از شهرداری

رییس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز با انتقاد از عملکرد برخی از کارکنان شهرداری، گفت: آنچه از طرف شهرداری تهران مشاهده می کنیم ایجاد یک فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی است، شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات اعضای شورا باشد.

مهدی اقراریان با بیان اینکه شورا به دو بخش منتقدین و مخالفین آقای زاکانی تقسیم شده است، افزود: بارها اعضای شورا به شهردار تذکر دادند اما چه اتفاقی افتاد؟ به هر حال شهروندان قرار است قضاوت کنند.

وی با بیان اینکه منتقدین حق دارند نقد کنند، تاکید کرد: پرسنل شهرداری نگران نباشند.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب خودروها به عنوان تاکسی برقی، گفت: چند ابهام وجود دارد آیا این خودروها استانداردهای لازم را برای بهره برداری به عنوان تاکسی دارند یا خیر؟ شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودروها به چه شکل است؟

اقراریان از کارشناسان درخواست کرد تا اقدامات شهرداری تهران در این حوزه را ارزیابی کنند.

مهدی چمران رییس شورای شهر نیز در پاسخ به اظهارات این عضو شورا، تقسیم شدن شورا به منتقدین و مخالفین شهردار را رد کرد و گفت: اعضای شورا و شهردارها آمده و رفته‌اند ولی کارمندان هنوز هستند، از آنها می‌خواهیم به عنوان نقدکنندگان اصلی وارد صحنه شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha