۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85446476
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ایران با تلاش نیروهای مسلح امن‌ترین کشور منطقه است

سنندج- ایرنا- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ایران اسلامی به واسطه توانمندی‌ نیروهای مسلح به ویژه پدافند ارتش، امن‌ترین کشور در منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش اظهار کرد: از افتخارات و توانمندی‌های نیروهای مسلح به ویژه ارتش، آسمان امن کشور در برابر تهدیدهای خارجی است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی، محور ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: توانمندی پهپادی و هوایی ارتش و یگان های متحرک هجومی نیروی زمینی در اوج آمادگی و اقتدار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان یادآور شد: نیروی زمینی با صلابت و قدرت توانایی دفاع از کشور را در برابر هر تهدیدی دارد و مرزهای ایران به واسطه آمادگی و اقتدار ارتش و نیروهای مسلح، در امنیت کامل است.

امیر رحمت پور، امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش نیروهای مسلح دانست و گفت: بخش عمده ای از این امنیت، مرهون خدمات ارتش است.

برگزاری رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین

وی در ادامه به برنامه های گرامیداشت دهه ارتش در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح در ۲۹ فروردین، مسابقات ورزشی کارکنان ارتش، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در استان، از مهمترین برنامه های دهه ارتش است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان اشاره ای به مردم یاری ارتش داشت و اضافه کرد: در طول سال های گذشته، ارتش در زمینه احداث جاده روستایی و آبرسانی به مناطق محروم اقدامات مهمی انجام داد.

امیر رحمت پور یادآور شد: زمستان پارسال بر اثر بارش سنگین برف و رانش زمین در شهرستان های سقز و بانه، برق ۸۰ روستا قطع شد که با کمک ارتش این مشکل برطرف شد.

وی با اشاره به خدمات آموزشی به سربازان، اظهار کرد: در این رابطه قرارگاه حرفه آموزی سربازان وظیفه تشکیل شده و با کمک مربیان آموزش فنی و حرفه ای، در رشته های مختلف به سربازان آموزش ارائه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha