۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85446687
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت مسکن «مهرگان» مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی دارد

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبر: 85446687
ساخت مسکن «مهرگان» مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی دارد

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در شهرک «مهرگان» مشهد در قالب سه بخش و ۴۵۴ واحد مسکونی، اکنون به طور متوسط از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه شنبه در جریان بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مشهد افزود: ساخت ۲ هزار و ۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد برنامه‌ریزی شده که تاکنون ساخت ۴۵۴ واحد آن ثمر داده است.

وی بیان کرد: هم اکنون سه پهنه ساخت مسکن در حال ساخت به ترتیب با ۱۲۴ واحد، ۱۹۶ واحد و ۱۳۴ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد فعال است و در راستای تسریع در اتمام پروژه‌های فوق به مدیران مربوطه توصیه های لازم انجام شد.

فرماندار مشهد نیز در جمع خبرنگاران ادامه داد: از مجموع نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت در مهرگان مشهد، بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل متقاضیان می‌شود.

محسن داوری افزود: قرعه‌کشی انجام شده و صاحبان زمین ها و واحدهای در حال ساخت مشخص شده است.

به گفته وی، از طرفی موضوع شبکه فاضلاب مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد و در مرحله زیرسازی‌ در حال اجرا است.

فرماندار مشهد اضافه کرد: مشکل تامین نانوایی اکنون در شهرگ مهرگان حل شده است، اما در زمینه مدرسه هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم، برای کسب نتیجه پیگیر هستیم.

داوری گفت: چنانچه در حال حاضر ۲ مدرسه در مهرگان در حال ساخت است.

شهرک مهرگان در انتهای جاده موسوم به سیمان و بولوار رسالت مشهد قرار دارد که پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن از سال ۱۳۹۱ در این منطقه در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha