ارتش ایران در دفاع از کشور در برابر تهدیدات، کارنامه‌ای درخشان دارد

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی معتقد، بصیر، توانمند و دوراندیش است که در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر انواع تهدیدات، کارنامه‌ای درخشان دارد.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز ارتش افزود: ۲۹ فروردین ماه روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است.

وی ادامه داد: ارتش بعنوان نیرویی سرافراز و برخاسته از متن جامعه در ساختاری منسجم و هم‌افزا با دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت همچون دژی مستحکم، بازوان دفاعی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان کیان و استقلال میهن اسلامی بوده و با بهره مندی از توان نظامی به‌روز و ایمان والای نیروهای جان برکف خود، آماده پاسخگویی بهنگام، مقتدرانه و منکوب کننده به متجاوزان، زیاده خواهان و هرگونه طمع ورزی دشمنان است.

مرتضوی اظهار داشت: عملکرد این نیروی جان برکف پس از دوران دفاع مقدس، بر نقش آفرینی سازنده و مشارکت مؤثر و راهبردی آن در پیگیری و تحقق موفق همه ماموریت‌های محوله بویژه در حوزه‌های دفاعی و رزمی، خودکفایی و سازندگی، محرومیت زدایی و یاری رسانی در بحران های مختلف در خور تقدیر و تکریم است.

وی افزود: امروز جوانان رشید و شجاع این مرز و بوم در ارتش با بهره‌مندی از سلاح دانش، تعهد، تخصص و خلاقیت توانسته اند با ابتکارات نوین در زمینه‌های راهبردی، تولید تجهیزات و تسلیحات به‌روز و بازدارنده بر مبنای خط مشی حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی‌های دفاعی و خودکفایی سازمانی، دوشادوش دیگر همرزمان خود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلاء و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارات برجسته ای را محقق کنند.

به گزارش ایرنا، ۲۹ فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌ دلاورمردان نیروی زمینی ارتش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha