میامین از جذاب ترین هدایای فرهنگی ویژه دهه کرامت و روز دختر رونمایی کرد!

میامین، تنوع بی نظیری از محصولات فرهنگی ویژه دهه کرامت و روز دختر را در راستای گرامیداشت این مناسبت فرخنده ارائه می دهد

روز دختر مصادف با روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از مناسبت‌های مهم مذهبی و فرهنگی ما ایرانیان است. این روز بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام دختر و آشنایی آنان با نحوه صحیح زندگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی است که در رسانه‌های خبری و اجتماعی نیز بازتاب وسیعی دارد. این اقدام حرکتی است فرهنگی برای یادآوری شخصیت حضرت معصومه (س) و ترویج ابعاد وجودی این دختر اهل بیت در میان دختران مسلمان تا دختران این مرز و بوم از شخصیت آن حضرت الگو برداری کنند. دختران امروز مادران آینده اند که آینده سازان این مملکت را در دامان خود پرورش خواهند داد. لذا با توجه به جایگاه مهم دختران در جامعه و فرهنگ کشور، سلامتی جسمی و روحی و حضور آنان در صحنه های علمی و اجتماعی و سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خانواده‌هایی که دارای فرزند دختر هستند به بهانه این روز برای دختران خود هدیه می‌گیرند و بیش از پیش آنها را مورد محبت خود قرار می‌دهند. بنابراین وجود یک ویترین غنی از محصولات دهه کرامت و روز دختر مناسب تمامی گروه های سنی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این مناسبت مهم فرهنگی جزء ضروریات است. محصولاتی خوش آب و رنگ، شاد و جذاب متناسب با روحیه لطیف یک دختر ایرانی!

روز دختر چه هدیه ای بدهیم؟

محصولات فرهنگی مختص روز دختر باید به گونه ای طراحی شوند که دربردارنده مشخصه ها و ویژگی های مربوط به فرهنگ ایرانی اسلامی ما باشند تا به این ترتیب به بهترین نحو به اشاعه فرهنگ ارزشمند این روز مهم کمک نمایند. از طرفی» خلاقیت» یک مزیت رقابتی و یک فاکتور اساسی در تولید محصولات فرهنگی است که سبب میگردد یک محصول در عین اینکه آینه تمام نمای فرهنگ غنی ایرانی است، جذاب نیز باشد و در یک نگاه، توجه مخاطب را به خود جلب نماید. ایده های نو همواره سبب ایجاد حس هیجان و شوق در افراد میشوند و همین حس فرد را به تهیه محصول مورد نظر ترغیب مینماید. فاکتور مهم و تاثیرگذار دیگر» قیمت تمام شده» محصولات فرهنگی است. از آنجا که بلحاظ بعد ارزشی این گونه کالاها، نیاز است تا قیمت تمام شده به گونه ای باشد که قشر عظیمی از جامعه توان خرید و تهیه آن را داشته باشند. پس در کنار دو فاکتور مشخصه فرهنگی و خلاقیت، قیمت تمام شده کالای فرهنگی نیز باید به حداقل ممکن برسد تا اشاعه فرهنگ، که نقطه تمرکز اصلی است، در سطح وسیعی صورت پذیرد. فاکتور مهم و تاثیرگذار چهارم نیز «کیفیت» یک محصول فرهنگی است. مرغوبیت و مقاومت یک کالای فرهنگی در تصمیم گیری فرد جهت تهیه آن و یا انتخاب یک کالای خارجی بجای آن بشدت تاثیرگذار است. تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی باید کل نیاز فرهنگی مخاطب را در تمام قالب ها برطرف و مشتری خود را حمایت کنند و خدمات شایسته و بایسته به مشتری ارائه دهند.

بهترین هدیه فرهنگی روز دختر برای رده سنی خردسال و کودک

در کنار این چهار فاکتور مهم و اثرگذار باید به گروه سنی فرد مورد نظر نیز توجه کرد. بهترین هدیه فرهنگی روز دختر برای رده سنی خردسال وکودک میبایست متناسب با نیازمندی ها و علایق کودکانه آن ها باشد. به همین منظور میتوان به اقلامی چون عروسک های چادری، انواع ملزومات نماز و عبادت چون جانمازهای گلدوزی شده، قرآن های رنگی، ست تسبیح های کریستالی و گیره روسری های رنگی، رحل قرآن های کودکانه، انواع کالا با محتوای ارزشمند حجاب چون کیف و روسری های طرح کودکانه حجاب، پک های نوشت افزاری شامل دفترچه، مدادرنگی، جامدادی و... و. طرح کودکانه حجاب، انواع پازل و بازی های سرگرم کننده، انواع اکسسوری ها چون سنجاق سر، ست آینه و برس، استند، مینی بگ و... و. با موضوعیت حجاب اشاره نمود. چنانچه هدیه شما در قالب یک پک فرهنگی شامل چندین اقلام در کنار هم باشد، میتواند در عالی ترین سطح ممکن کودک دلبند شما را به وجد آورد.

میامین از جذاب ترین هدایای فرهنگی ویژه دهه کرامت و روز دختر رونمایی کرد!

بهترین هدیه فرهنگی روز دختر برای رده سنی نوجوان و جوان

درخصوص بهترین هدایای فرهنگی برای گروه سنی نوجوان و جوان میتوان به انواع محصولات و پک های گلگلی شامل کیف دوشی، جاکارتی و کیف پول، نوشت افزارهای مختلف همگی با طرح گل های جذاب و رنگارنگ اشاره کرد. همچنین محصولاتی با طرح های سنتی ایرانی نیز به شدت مورد علاقه این گروه سنی میباشد. برای مثال میتوان قاب کاشی با درج اشعار زیبایی از مفاخر شعر و ادب پارسی چون حافظ، سعدی، مولانا و ... و با زمینه طرح های جذاب و رنگارنگ سنتی ایرانی را به مناسبت روز دختر هدیه داد و یا انواع کیف های طرح سنتی ایرانی در ابعاد مختلف و با کاربری های متفاوت میتواند یک هدیه بی نظیر برای هر دختر خانم جوان و خوش ذوق باشد. انواع ملزومات نماز و عبادت چون جانمازهای گلدوزی شده، قرآن های رنگی، ست تسبیح های کریستالی و گیره روسری های رنگی نیز از جمله هدایایی است که برای این گروه از افراد جذاب خواهد بود. متبرکات حرم های مطهر نیز از جمله هدایای فرهنگی است که در تمامی مناسبت ها میتواند بعنوان بهترین هدیه معنوی مورد توجه قرار گیرد. انواع قاب فرش های حرم های مطهر، سنگ و نگین انگشتری سنگ حرم های مطهر که در قالب پک های متنوع و زیبا ارائه میگردند یکی از گزینه های بسیار جذاب پیش روی شما جهت هدیه دادن در مناسبت های مختلف مذهبی و فرهنگی از جمله دهه کرامت و روز دختر است.

میامین از جذاب ترین هدایای فرهنگی ویژه دهه کرامت و روز دختر رونمایی کرد!

سایت میامین سال هاست که در زمینه تولید و توزیع انواع محصولات فرهنگی، مذهبی و مناسبتی و همچنین انواع نوشت افزارهای ایرانی اسلامی با در نظر گرفتن هر چهار عنصر مهم یاد شده، فعالیت میکند و در حال حاضر تنوع خلاقانه ای از پک ها و هدایای فرهنگی ویژه روز دختر و دهه کرامت برای تمامی سنین، زینت بخش ویترین جذاب میامین است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha