رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85447694
رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

شیراز- ایرنا- رژه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان فارس به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در شیراز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که در مقابل پادگان زرهی ارتش در بولوار زرهی شیراز برگزار شد، یگان‌های پیاده، زرهی و موتوری در برابر جایگاه رژه رفتند.

قبل از آغاز مراسم رژه، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز سخنرانی کردند.

رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

ارتش جمهوری اسلامی در تمام آزمون ها سربلند بوده است
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه در این مراسم گفت: ارتش جمهوری اسلامی بارها و بارها از میدان های سخت و آزمون های دشوار سربلند بیرون آمده و پاسخ اعتماد مردم و نظام را با تلاش برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور داده است.

رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی، ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) و صدور فرمان ایشان مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌های انحلال این رکن دفاعی کشور و توطئه دشمنان برای تجزیه ایران، نشان داد که این سازمان وزین نظامی با ویژگی های مردمی بودن، انقلابی بودن، ولایتمداری، نظم، شجاعت و خطرپذیری دستاوردی ارزشمند برای سربلندی، استقلال و اقتدار امروز کشور و نظام است.

وی ادامه داد: امروز ارتباط دفاعی ارتش و نیروهای مسلح منجر به بازدارندگی مقتدرانه و درون زای نظام اسلامی شده و پیام اقتدار ایران به گونه‌ای مخابره شد که جهان می‌داند وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، امنیت و مرزهای ایران اسلامی با پاسخ طوفانی و یکپارچه همراه خواهد بود.

رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

او اظهار کرد: عملیات شکوهمند وعده صادق دل مردم مظلوم به ویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه را شاد کرد و این تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیروهای مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد.

رژه نیروهای مسلح مستقر در فارس برگزار شد

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش آفرینی ارتش در تقویت ستاد قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه‌های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهبادی و تاکتیکی زیرزمینی و صدها دستاورد نوین دفاعی در زمین، هوا و فضا و دریا، سایه هر گونه تعرض و جسارت را از سر مردم، کشور و نظام را برداشته است.

سرتیپ رضایی افزود: مجاهدت های همرزمان غیور ما در سپاه قهرمان، فراجای شجاع، بسیج مخلص، وزارت دفاع، نیروی هوایی، نیروی پدافند، نیروی دریایی و نیروی زمینی به ویژه حضور مردم، لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در جهت رسیدن به اوج بالندگی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha