به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه سازمان زیباسازی شهر تهران، طبق برآوردهای انجام شده فراگیرترین رسانه از لحاظ گستره تاثیرگذاری در شهر، تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهری است که بر این اساس پس از عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی، برای نخستین بار از این فضا برای اطلاع رسانی استفاده شد.
براساس این گزارش، در فاز اول این پویش مخاطب یک برش خاص بود؛ گروهی که پیام ها را در صداوسیما و رسانه های رسمی به هر دلیلی دریافت نمی کنند اما تبلیغات محیطی شهر در معرض دید همگان است.
براساس اعلام سازمان زیباسازی شهرداری، در فاز اول این پویش هدف اصلی، شکستن فضای ضدخبری بوده که رسانه های فارسی زبان صهیونیست ایجاد کردند و بازخوردهایی خوبی هم در این زمینه دریافت شده است.
همچنین پس از اقدام تنبیهی ایران علیه دشمن خبیث صهیونیستی نیز طرح های مختلفی از جمله با پیام «از خاک وطن نمی گذرم» در شهر به طور گسترده ایجاد شده و در بخش دیگر این پویش برای تاثیرگذاری بیشتر روی آحاد جامعه راه اندازی شد.
سازمان زیباسازی اعلام کرده که در مرحله بعدی قطعا از اخبار رسانه های مهم داخلی نیز در این پویش استفاده خواهد کرد.
از سوی دیگر سعی شده تا با استفاده از قدرت خبر در اکران شهری، با پروپاگاندای ارتش رژیم صهیونیستی که به زبان فارسی انجام می شود، مقابله شود.
نظر شما