امام جمعه یزد: آموزش نیروهای ارتش در استان در دستور کار قرار گیرد

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، آموزش را از ارکان اصلی در حوزه دفاعی ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه یزد پایگاه ارتش ندارد بنابراین آموزش نیروهای مزبور باید در این استان مدنظر باشد.

به گزارش روز پنجشنبه دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله " محمدرضا ناصری " به مناسبت روز ارتش در دیدار جمعی از کارکنان این نیرو افزود: ارتش برای حفظ منافع مردم، کشور، دین و دنیا و آخرت خود قدم برداشته و ثمرات بزرگ این خدمات هم در دنیا و هم آخرت مشخص خواهد شد.

وی در این دیدار با بیان اینکه ارتش یکی از اعضای بزرگ خانواده انقلاب است اظهار کرد: ارتش در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن دچار تحول شد و در مسیر انقلاب قدم برداشت.

امام جمعه یزد گفت: اکنون ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی ما آگاه هستند که خدمت آنها از چه ارزشی برخوردار است و خوب می‌دانند که هدف آنها دیگر حفظ تاج و تخت طاغوت ها نیست بلکه حفظ امنیت مردم و کشور است.

ناصری ادامه داد: تکلیف داریم که در مسیر حاکمیت خدا پیش برویم و وظیفه ما خدمت در جامعه اسلامی است و ایمان داریم که هر چه انجام می دهیم، برای حفظ سعادت خود و جامعه انجام می‌دهیم.

وی بر لزوم تقویت هرچه بیشتر ارتباط میان نیروهای نظامی تاکید کرد و گفت: همین وحدت سبب پیروزی شده بنابراین هم باید این رویه حفظ شود و هم به تقویت آن کمک شود.

در پایان از تلاش نیروهای مسلح و ارتش قدردانی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha