۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85449197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: شعار سال در ابعاد مختلف با مشارکت مردمی تحقق یابد

همدان-ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال باید اولویت مسوولان باشد گفت: شعار سال پیرامون «جهش تولید با مشارکت مردم» باید در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تحقق یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان
با تاکید بر جدب اعتبارات سفر رییس جمهور توسط دستگاه‌های اجرایی استان اضافه کرد: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات این سفر باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

وی ادامه داد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

استاندار همدان با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه آب گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی با تمام توان در انتقال آب تلاش کرد و با تشریک مساعی به نتیجه رسید.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در حوزه مسکن هم باید اقدام انقلابی صورت گیرد، همانطور که در سال گذشته با تلاش‌های فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط این اقدام صورت گرفت.

استاندار همدان ادامه داد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی با سند سه ساله توسعه‌ استان منطبق بوده است و خوب ارزیابی می‌شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به نقش مهم شرکت های دانش بنیان تاکید شد: شهرک‌های صنعتی باید به سمت تولیدات دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین حرکت کند.

در این نشست مقرر شد برنامه‌ دقیق حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و زیرمجموعه‌ها در راستای تحقق شعار سال در جلسه‌ آینده شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha