۳۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85449213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ رویداد ملی ورزش اتومبیلرانی سال گذشته در کشور برگزار شد

سنندج- ایرنا- رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های آکادمیک آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مازیار ناظمی روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان اظهار کرد: سیاست فدراسیون این است همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.

وی بودجه این فدراسیون را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بودجه فدراسیون کشتی ۱۳۳ برابر اعتبارات فدراسیون اتومبیلرانی است ولی با این حال همه تلاش خود را برای کمک مالی به هیات‌های استانی بکار می گیریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیات‌های استانی اختصاص می یاید.

ناظمی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و یادآور شد: حوزه همگانی و نشاط عمومی نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می کند که باید بیشتر به آن بها داد.

وی افزود: کارتینگ رشته بسیار مناسبی برای انجام آن در کردستان است و آمادگی داریم دوره مربی گری درجه ۳ این رشته را در استان برگزار کنیم.

۹۸ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در کردستان فعالیت دارند که ۹۲ نفر آنان مرد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha