یادواره شهدای حادثه تروریستی راسک و چابهار سپاه الغدیر یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- یادواره سه شهید سپاه الغدیر یزد در حادثه تروریستی راسک و چابهار سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از مردم و مسئولان عصر پنجشنبه در مهریز یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این یادواره که شامگاه پنجشنبه در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار شد رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان امنیت تاکید کرد.

حجت‌الاسلام " مهدی دادآفرین " در این مراسم افزود: شهدای سپاه الغدیر در حادثه تروریستی جان خود در دفاع از امنیت کشور و میهن اسلامی فدا کردند و تا آخرین لحظه در مسیر نظام و ولایت حرکت کردند.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب از هیچ کوششی حتی فعالیت‌های تروریستی دریغ ندارند ولی عاقبت دچار شکست می‌شوند.

در این مراسم به یاد شهیدان انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت برنامه مداحی برگزار و همچنین سرود نیز توسط دانش آموزان اجرا شد.

در حمله تروریستی ۱۶ فروردین ماه امسال در شهرستان‌های راسک و چابهار سه تن از نیروهای مدافع امنیت از سپاه الغدیر استان یزد به نام‌های حسین سرسنگی، حسین انتظاریان و امیر محسن حسن نژاد به شهادت رسیدند و جمعی دیگر نیز مجروح شدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha