۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85450249
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ معتاد متجاهر در شهرستان رباط کریم جمع آوری شدند

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85450249
۳۰۰ معتاد متجاهر در شهرستان رباط کریم جمع آوری شدند

رباط کریم - ایرنا - سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم گفت:  ۳۰۰ معتاد متجاهر در این شهرستان به منظور زیبا سازی چهره شهر در فروردین ماه جمع آوری شدند.

به گزارش ایرنا، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران سرهنگ تیمور کلانتری روز شنبه اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان تابلو و پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در فروردین ماه به صورت روزانه در رباط کریم به اجرا در آمد.

وی افزود: در طی اجرای این طرح تعداد ۳۰۰ نفر از معتادان تابلو و خطرناک در رباط کریم، پرند و نصیرشهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

۳۰۰ معتاد متجاهر در شهرستان رباط کریم جمع آوری شدند

سرهنگ کلانتری با بیان اینکه تردد معتادان کارتن خواب در سطح شهرها تاثیری منفی بر احساس امنیت شهروندان دارد، خاطرنشان کرد: طبق آمار درصد قابل توجهی از سرقت های خرد شهرستان رباط کریم نیز توسط معتادان متجاهر انجام می گیرد که از این رو جمع آوری این دسته از افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرپرست انتظامی شهرستان رباط کریم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند، سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و تقدیر و انتقاد از عملکرد انتظامی از سوی شهروندان است.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha