۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85450330
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تحقق ۱۱۰ درصدی تعهد اشتغال مددجویان بهزستی هرمزگان

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85450330
تحقق ۱۱۰ درصدی تعهد اشتغال مددجویان بهزستی هرمزگان

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بهزیستی هرمزگان با اشاره به تحقق ۱۱۰ درصدی تعهد اشتغال مددجویان بهزیستی استان در سال گذشته، گفت: طی سال گذشته ۱۰ درصد بیشتر از تعهد اشتغال مددجویان این نهاد در استان فرصت شغلی برای جامعه هدف ایجاد و ۲ هزار و ۶ نفر شاغل شدند.

سامیه جهانشاهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حالی که تعهد اشتغال مددجویان بهزیستی هرمزگان در سال گذشته یک‌هزار و ۷۱۸ فقره بود، توانستیم به اشتغال ۲ هزار و ۶ نفری برسیم که ۲۸۸ نفر بیشتر از پیش‌بینی ابتدای سال بود.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۳۲۶ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزستی هرمزگان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد یک هزار و ۲۴۵ نفر وام خود را دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان اظهار کرد: اعتبارات بهزیستی در حوزه اشتغال زایی در سال گذشته یک هزار و ۶۵۰ میلایرد ریال بوده که ۸۰ درصد از این اعتبارات در بخش تبصره چهار و ۵۰ درصد نیز در حوزه تبصره سه جذب شده است.

واگذاری ۳۷۲ واحد مسکونی به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی هرمزگان

مدیرکل بهزیستی هرمرگان همچنین به واگذاری مسکن به خانوارهای تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۳۷۲ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش این نهاد واگذار شده است.

جهانشاهی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت تامین مسکن تاکنون در هرمزگان سه هزار و ۱۶۸ خانوار تحت پوشش بهزیستی استان خانه‌دار شده‌اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز یک هزار و ۲۳۴ واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره، بنیاد مستضعفان،ستاد اجرائی فرمان امام (ره) و بسیج سازندگی برای خانوارهای تحت پوشش در دست احداث است.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان تصریح کرد: افراد دارای معلولیت سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول تحت تکفل، افراد دارای معلولیت مجرد بالای ۲۰ سال، زنان و دختران خود سرپرست بالای ۳۵ سال، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه روزی بهزیستی و بهبودیافتگان، گروه هدف موردنظر در طرح تامین مسکن مددجویان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha