۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85450544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ نفر از اوباش سابقه دار تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین باباپور روز شنبه اظهار کرد: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه روزی و فعال سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با موادمخدر در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، ماموران پلیس موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی در محور قم به تهران شدند و برای بررسی موضوع به آنها دستور توقف دادند.

وی با اشاره به اینکه متهمان سعی در فرار داشتند ولی با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و هر ۲ بازداشت شدند، افزود: در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۵۰ کیلوگرم تریاک در بسته بندی های مختلف کشف شد و متهمان با توجه به مشهود بودن جرم، دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند که هر ۲ متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران در دام پلیس

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران نیز از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی در شرق پایتخت کرده بودند خبر داد و گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش روبرو می‌شوند که این دو پس از مشاهده مامورین اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که مامورین برابر وظیفه ذاتی پلیس اقدام لازم را در خصوص برخورد با آنها انجام دادند.

سرهنگ سعید راستی افزود: مامورین پس از مشاهده این اراذل اوباش بلافاصله نسبت به دستگیری شان اقدام کردند که یکی از آنان از محل متواری شد ولی دیگری در حین دستگیری با قمه در دست خود با عربده کشی اقدام به ضربه زدن به خودروی سازمانی و چندین خودروی دیگر کرد که با هوشیاری کامل ماموران دستگیر و مشخص شد از اراذل و اوباش با سابقه شرارت فراوان می باشد.

وی تاکید کرد: پس از دستگیری و پی جویی اولیه در پایگاه پلیس مخفیگاه نفر دوم این قدرت نمایی نیز مشخص و او نیز دستگیر و هر دو به همراه قمه کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی یادآور شد: پلیس با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha