قانون جامع ایثارگری اهمیت و نیاز به پیگیری دارد

زنجان - ایرنا - نماینده منتخب مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: قانون جامع ایثارگری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار و نیازمند پیگیری است و شهدای والامقام دین بزرگی برگردن همه ملت ایران دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جمال موسوی روز شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های خود را در مجلس خدمت به جامعه ایثارگری عنوان کرد و گفت: پرداختن به موضوع قوانین برجای مانده و قوانین جامع ایثارگری اهمیت زیادی دارد.

وی بابیان اینکه همه ما مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده های آنها هستیم، اظهار داشت: این قشر زحمات زیادی برای اقتدار کشور کشیده‌اند و امروز امنیتی که در کشور حاکم است را مدیون ایثارگری و خون شهدای والامقام هستیم.

منتخب مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود ابراز امیدواری کرد که بتوانیم دین خود را نسبت به این عزیزان ادا کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری با مشکلات زیادی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم به عنوان معتمد مردم بتوانم به این وظیفه سنگین عمل کنم تا راهکارهای حل مشکلات جامعه به‌ویژه مسائل جامعه ایثارگری نتیجه‌بخش باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز بابیان اینکه پرداختن به حقوق جامعه ایثارگری دارای اهمیت مضاعفی است، گفت: به گفته معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید که چندین دوره نماینده مجلس بوده، قوانین ایثارگری ۳۳ درصد اجرایی و محقق شده است.

عباس برزگر با بیان اینکه اجرای قانون ایثارگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: قانون جامع ایثارگری دارای تعدد فراوانی است که متاسفانه مشکل در این زمینه عدم اجرای کامل قوانین در دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه ایثارگران انتظار تحقق و اجرای این قوانین را دارند، یادآور شد: امیدواریم از ظرفیت نمایندگان در راستای تحقق انتظارات ایثارگران بهره‌مند شویم تا راهکارهایی ارائه و گره‌ای از مشکلات این عزیزان باز شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha