۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85450695
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

انبار ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد کشف شد

۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبر: 85450695
انبار ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در خرم آباد کشف شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: انبار کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی روز شنبه اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در سطح حوزه استحفاظی خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبار مورد نظر را شناسایی، پس از تحقیقات به عمل آمده ۱۱ هزار و ۳۷۰ قلم انواع ظروف آشپزخانه، لوازم آرایشی و ابزار آلات‌ قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی لرستان از شهروندان تقاضا کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق و کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری عاملان نزاع در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد نیز گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محله های سطح شهر خرم آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ خرم آباد با اشرف اطلاعاتی و تلاش های مستمر طی یک عملیات، موفق به دستگیری سه نفر در این رابطه و انتقال آنها به یگان انتظامی شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

سرهنگ قاسمی تاکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با آنها به شدت برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha