۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85451737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان احداث شد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85451737
۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان احداث شد

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۱۶ مدرسه ایمن و استاندارد طی ۲ سال گذشته در این استان احداث شده است.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایرانیا روز یکشنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: این مدارس با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با ۲۰۳ مدرسه هشت سال قبل از آن، اقدام ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شده است گفت: با مساعدت وزیر آموزش و پرورش، ۷۵۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی و کارگاهی استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: حضور وزیر آموزش و پرورش به عنوان یک نیروی جهادی و انقلابی که اهتمام ویژه ای نسبت به برقراری عدالت آموزشی در کشور دارد، فرصت مغتنمی برای استان است که باید زمینه را برای کمک وی به لرستان کمتر برخوردار فراهم کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان دانش آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست زدگی دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.

بهاروند ایرانیا اولویت خود را حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود: باید از همه نیروهای نظامی و امنیتی، بویژه سپاه پاسداران بخاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم.

وی با اشاره به هفته معلم افزود: همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل احترام هستند چراکه از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده اند و دستگاه تعلیم و تربیت استان نیز به دور از هر حاشیه ای تنها به دنبال اعتلای نظام آموزش و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است.

بیش از ۳۵۰ هزار دانش آموز در قالب بیش از ۱۶ هزار کلاس درس و چهار هزار و ۲۰۰ مدرسه در این استان تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha