۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85451746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اداره گاز شیروان یکهزار و ۴۷۸ میلیارد ریال مطالبه دارد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره گاز شهرستان شیروان گفت: میزان مطالبات این شرکت از نیروگاه سیکل ترکیبی، کارخانه قند، صنایع تولیدی، مشترکان خانگی و تجاری در مجموع هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال است.

خداورده اکبرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مطالبات این شرکت در حال حاضر از مشترکان خانگی و تجاری ۸۶ میلیارد ریال، صنایع ۳۷ میلیارد ریال، کارخانه قند ۱۸۸ میلیارد ریال، مراکز دولتی ۱۹میلیارد ریال و آموزش و پرورش ۱۵ میلیارد ریال است.

وی افزود: در حوزه واحدهای تولیدی به خصوص صنایع عمده انتظار داریم به موقع مطالباتشان را واریز کنند و یا اینکه در صورت عدم توانایی پرداخت کامل بدهی به صورت تقسیطی پرداخت شود تا این شرکت بتواند خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهد.

رییس اداره گاز شهرستان شیروان گفت: انباشته شدن مطالبات شرکت گاز از مشترکین باعث می شود طرح های ایجادی و توسعه ای گازرسانی متوقف شود و همچنین شرکت گاز نتواند مطالبات پیمانکاران را پرداخت نماید.

وی عنوان کرد: در اینصورت مشکلات بخش کارگری و ضعف مالی قشر ضعیف جامعه، تبعات جبران ناپذیری را در سطح شهرستان و استان ایجاد خواهد کرد بنابراین از مشترکان محترم اعم از خانگی، صنعتی، آموزشی، دولتی و غیره تقاضا می شود با پرداخت به موقع بدهی خود، شرکت گاز را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

اجرای بیش از ۱۹ هزار متر شبکه

اکبرزاده اضافه کرد: ۱۹ هزار و ۳۹۴ متر خط شبکه متفرقه جهت ساخت و سازهای جدید در این شهرستان طی سال گذشته انجام شد و برای این عملیات، ۳۹۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شد.

وی؛ ۶۶۴ مورد نصب انشعاب علمک با ۳۴۲ میلیارد ریال، جذب ۲۱ مشترک کشاورزی، گلخانه و آبزیان، ۱۱ مورد مشترک صنعتی و ۲ هزار و ۱۶۰ مشترک خانگی و تجاری را از دیگر اقدامات اداره گاز شهرستان شیروان در سال گذشته عنوان کرد.

رییس اداره گاز شهرستان شیروان با اشاره به گازرسانی به دو روستای زیر ۱۰ خانوار کلاته جعفری و برج ذوالفقار واقع در بخش سرحد این شهرستان در سال گذشته بیان کرد: اکنون ضریب نفوذ گاز در این شهرستان ۱۰۰ درصد است.

به گزارش ایرنا، مجموع مشترکان گاز طبیعی در شهرستان شیروان، ۶۶ هزار و ۶۰۷ مشترک شهری و روستایی است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha