۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85451822
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: سپاه منشا اقتدار ایران اسلامی است

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85451822
امام جمعه بوشهر: سپاه منشا اقتدار ایران اسلامی است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشا قدرت، اقتدار و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش ایرنا " آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری " روز یکشنبه در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه در حسینه عاشقان ثارالله (ع) بوشهر اظهار کرد: نقش آفرینی این نیرو به گونه‌ای است که هرجا دین خدا و انقلاب در درون و برون از جغرافیای ایران اسلامی نیاز به حضور و ایثارگری داشته باشند سپاه اهل هجرت و مجاهدت است.

وی افزود: نقش استراتژیک سپاه و توانمندی راهبردی آن در انقلاب اسلامی در ابعاد دفاعی ، فرهنگی و عمرانی بسیار برجسته و کلیدی است.

امام جمعه بوشهر بااشاره به نقش آفرینی سپاه در دوران دفاع مقدس یادآور شد: حضور موثر این نیرو باعث شده تا سپاه عامل جدی بازدارنده در تمام تحرکات نظامی علیه ایران اسلامی باشد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: در محاسبات جهانی ایران بدلیل برخورداری از نیروی مسلح مقتدر و به خصوص سپاه ، کشوری شناخته می شود که امکان برخورد نظامی با آن وجود ندارد .

وی گفت: در عملیات وعده صادق بطور شفاف و علنی پهباد ها و موشک های ایران به سمت رژیم اشغالگر قدس پرتاب شد و ۱۰ کشور برای خنثی سازی آنها مشارکت داشتند اما موفق نشدند.

صفایی بوشهری با اشاره به شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی افزود: منطق بازدارنده تنها میز سیاست و مذاکره نیست بلکه تلفیق با اقتدار نظامی ، دفاعی و امنیتی است که کارساز است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: نام سپاه بعنوان هدیه ای الهی و محور مقاومت و مبارزه با اسکتبار هم اینک رژیم صهیونیستی و جهان استکبار را به لرزه در آورده است.

وی گفت: همچنین سپاه در کنار دفاع ، امنیت و توان رزم در عرصه عمرانی نیز با تشکیل قرارگاه‌های مختلف برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش می کند.

صفایی بوشهری افزود:سپاه دارای جایگاهی راهبردی و استراتژیک در کلان نظام جمهوری اسلامی است که تضعیف آن حرام و گام نهادن در میدان دشمن است و تقویتش حرکت در مسیر حق تعالی است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیشگام و پیشران در خط مقدم فضای نظامی و دفاعی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برخورداری از پنج نیروی قوی با سلاح ایمان و تجهیزات نظامی پیشرفته متناسب با نوع تهدیدات دشمنان آماده دفاع و پاسخگویی به هر نوع تهدیدی علیه ایران اسلامی است.

سردار " علی رزمجو " افزود: این نهاد مقدس متشکل از پاسداران و آحاد امت قهرمان در قالب بسیج برای دفاع از دستاوردهای انقلاب سازماندهی شده است.

وی یادآور شد: سپاه در رویدادهای بزرگ و وقایع تاریخ ساز به گونه‌ای عمل کرده است که جلوه‌های راستین ولایت مدار و سالک حقیت در رزم بی امان مقیاس جهانی نمود عینی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha