شمسایی: برای صعود به دور حذفی تحت فشار بودیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت:‌ به دلیل فشاری که بازیکنان برای صعود به دور بعد داشتند، بازی مقابل بحرین برای ما سخت شد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دیروز مقابل بحرین قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پنج بر سه شکست دهد.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره این دیدار گفت: به دلیل فشاری که بازیکنان برای صعود به دور بعد داشتند، بازی برای ما سخت شد. در ابتدا در دقایق اول، دوم و سوم عملکرد خوبی داشتیم، اما پس از دریافت گل شرایط برای ما تغییر کرد.

وی افزود: به بازیکنانم ایمان دارم. آنها مقابل بحرین خوب بازی کردند. ما با شرایط سختی روبه‌رو هستیم زیرا این رقابت‌ها حکم مقدماتی جام جهانی را دارد. می‌خواهم به بازیکنانم بگویم که اگر با توانایی‌هایشان بازی کنند، برنده می‌شویم.

تیم ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی باید به مصاف کویت برود. ایران تا به اینجای کار با پیروزی مقابل افغانستان و بحرین با ۶ امتیاز در صدر جدول جای گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha