۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85452350
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

تحولات مدیریتی گلستان در ایستگاه ۱۴۰۳؛ «حسینی» بر مسند راه و شهرسازی نشست

گرگان- ایرنا- «سید محمد حسینی» طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، به‌عنوان سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب و از خدمات ۲۴ ماهه «مهدی ملک» مدیرکل سابق این اداره‌کل تقدیر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه‌جایی‌های مدیریتی، منشا تحولات مفیدی در بخش‌های مختلف خواهد بود.

وی به تلاش مضاعف برای خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: تامین زمین برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن، رفع حاشیه‌نشینی در شهرها و استقبال از تولیدکنندگان مسکن از مهمترین اولویت‌های راه و شهرسازی برای مشارکت در توسعه همه‌جانبه استان است که باید به صورت ویژه مورد توجه مدیر جدید این مجموعه قرار بگیرد.

تحولات مدیریتی گلستان در ایستگاه ۱۴۰۳؛ «حسینی» بر مسند راه و شهرسازی نشست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان یک خانواده بزرگ و منسجم و کارکنان آن، با انگیزه و توانمند هستند و با تمام توان فعالیت می‌کنند.

«سید محمد حسینی» پیش از این، عهده‌دار اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha