برگزاری برخط جلسه هیات اجرایی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی هیات اجرایی دبیرخانه دائمی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با ستادهای استانی این رویداد ملی به صورت برخط برگزار و بر لزوم هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان با هدف تقویت ابعاد رسانه‌ای و تبلیغاتی این رویداد مهم ملی تاکید شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دومین جایزه ملی جمعیت؛ محمدحسین علی پور دبیرکل دومین جایزه ملی جوانی جمعیت در جلسه هماهنگی هیات اجرایی دبیرخانه دائمی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با ستادهای استانی این رویداد ملی با تقدیر از تلاش های انجام شده در استان ها بابت برگزاری این رویداد ملی گفت: در سال نخست برگزاری این رویداد نوپا برغم تلاش های انجام شده، شاهد رشد نسبی این رویداد در سطح ملی بودیم و بنا داریم تا در سال جاری و در آستانه اهدای دومین دوره این رخداد بزرگ ملی سطح کیفی این جایزه را ارتقا بخشیم.

وی افزود: در سال جاری دو روش کشف محور و تقاضا محور را بنای کار خود قرارداده ایم و به دستگاه های متولی امر جوانی جمعیت و استان های کشور اعلام کرده ایم و روش واحدی را به عنوان دستورالعمل برای استان ها ارسال کرده که نظم و انضباظ امور کمک شایانی کرده است.

علی‌پور با بیان اینکه سه موضوع به عنوان هیات اجرایی این جایزه بسیار حائز اهمیت است، گفت: درگیر کردن استان‌ها به منظور استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ایجاد شده در استان های سراسر کشور، موضوع محور بودن این رویداد و اقدامات دستگاه ها و وزارتخانه ها و نیروهای مسلح از اهمیت برخوردار است.

جلال غفاری قدیر دبیراجرایی این رویداد نیز، با تشکر از زحمات دبیرخانه های استانی در سراسر کشور گفت: هدف ما در برگزاری این رویداد بسط و اشاعه فرهنگ توالد و جمعیت آوری و خشنودی قلب نازنین و مبارک حضرت ولی عصر ارواحنافداه است و به هیچ عنوان حق کم فروشی و مسامحه در این امر خطیر ملی را نداریم و همه باید همچون یک دست واحد در جهت برگزاری مطلوب و خداپسندانه این رویداد همکاری مجدانه ای داشته باشیم.

وی افزود: در این رویداد باید فضای تبلیغاتی و رسانه ای کل کشور به نحوی تغییر یابد که همگان بر اهمیت این رویداد واقف شوند و در کنار آن نیز مضرات این بلیه شوم یعنی عدم فرزند دار شدن بخشی از جامعه برای مردم و مسئولین تبیین شود تا در جهت درست و مناسبی یعنی افزایش نرخ تولد و کاهش نرخ ناباروری گام برداریم.

وی ادامه داد: فضاسازی تبلیغاتی و رسانه ای در سراسر کشور مهم و بسیار حائز اهمیت است که کل فضای شهری در همه استان ها و شهرستان های ما آرام آرام به سمت تبلیغ فضای فرزندآوری سوق پیدا کند و این امر با هدایت و مدیریت جهادی همه دبیرخانه های ۳۲ گانه استانی شکل خواهد گرفت.

غفاری اضافه کرد: در این رویداد به دنبال این هستیم که فعالین مرتبط مردمی برجسته شوند تا به عنوان یک الگو در امر افزایش جمعیت و فرزندآوری به جامعه معرفی شوند.

بر اساس این گزارش؛ زینب اختری مدیرکل اموربانوان و خانواده وزارت کشور نیز با تشریح روند اجرایی و برخی ابهامات استان ها درخصوص دستورالعمل ارسالی مطالبی را مطرح کرد، همچنین رهنما مدیر دبیرخانه و جواد تمدنی مدیر روابط عمومی و تبلیغات این رویداد به برخی ابهامات در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری این رویداد ها و مراسم های پیشین رویداد ملی دومین جایزه جوانی جمعیت پاسخ دادند؛ بازدید از اتاق وضعیت استان‌های کشور درخصوص امر توالد و فرزنداوری در حاشیه این جلسه برگزار شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

برگزاری برخط جلسه هیات اجرایی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha