۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85452728
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تسلیم ناپذیری بازیکنان و حمایت همه جانبه تماشاگران برگ برنده خیبر است

خرم آباد - ایرنا - مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: این تیم در روزی که پر از اشتباهات فردی بازیکنان بود با حضور تماشاچیان وفادار و روحیه تسلیم ناپذیری به یک برد شیرین دست یافت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آرتا منهاجی در خصوص بازی مقابل دریای کاسپین بابل در جمع خبرنگاران افزود: فوتبال ایران اینچنین بازی هایی را کم دارد، هفت گل رد و بدل شد، مسابقه پر از حمله، لحظات هیجانی و اشتباهات مکرر بود ، اما تماشاچیان با حضور گرم خود تا لحظه آخر دست از حمایت بر نکشیدند.

وی اظهار داشت: در روزی که اشتباهات بی سابقه فردی داشتیم، بازی عجیبی رقم خورد، چراکه اضطراب بالا و ذهن بازیکنان درگیر و حساسیت ها به خاطر اهمیت امتیاز بازی دو چندان شده بود.

وی با تحسین تسلیم ناپذیری بازیکنان خیبر گفت: هر بار اشتباه می کردیم، گل می خوردیم اما به بازی بر می گشتیم که این حاصل تسلیم ناپذیری بازیکنان و حمایت بی سابقه تماشاچیان است.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با اذعان به اینکه با سه اشتباه عجیب، سه گل دریافت کردیم، تصریح کرد: تیم روبرو (دریای کاسپین) دور رفت نشان داد، آینده دار است، اما دور برگشت کاملا متحول شد و بازیکنان بزرگی اضافه کرده بود که به معنای واقعی فوتبال بازی کردند.

منهاجی اضافه کرد: امیدوارم اشتباهات اینچنینی نداشته باشیم، در بازی های خانگی و تا حدی بازی های میهمان، یکی از دلایل دریافت زودهنگام گل توسط تیم خیبر این است که بازیکنان دوست دارند زودتر به گل برسند، بنابراین محافظت و ضمانت لازم را در دفاع از دست می دهیم ، اما امیدوارم این بازی تجربه بزرگی باشد، چون نمی توان هر دفعه پس از دریافت گل به بازی بازگشت.

وی افزود: نیمه اول، ضعیف ترین بازی خیبر بود به نحوی که از ابتدای پیش فصل و بازی های دوستانه، تیم را اینطور ندیده بودم، بنابراین به طور قطع دلیل این امر تحلیل موشکافی خواهد شد.

مربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: با وجود روزی مملو از اشتباهات پر تعداد فردی، اما اکنون باید از قسمت تسلیم ناپذیری تیم و تشویق بی پایان مردم خوشحال باشیم.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال خیبر خرم آباد روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور میزبان دریای کاسپین بابل بود که در نهایت با نتیجه چهار بر سه پیروز شد.

خیبر مانند بسیاری از بازی ها در این رقابت نیز پس از دریافت گل و عقب ماندن از حریف به بازی برگشت و به اصطلاح کام بک داشت و البته رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی بازی های خانگی را نیز حفظ کرد.

تا پیش از این دیدار خیبر با ۲۷ بازی و ۶۱ امتیاز در صدر جدول لیگ آزادگان بود و با این برد جایگاه خود را تثبیت کرد، دریای کاسپین بابل نیز با ۲۲ امتیاز از ۲۷ بازی خود در جایگاه پانزدهم لیگ ۱۸ تیمی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha