۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85453135
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85453135
مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است

یزد-ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استان یزدگفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، صدور هشدار نارنجی و تشدید سامانه بارشی در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت، این مدیریت در آماده باش کامل است.

محمد علی ملک زاده بافقی، روز دوشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به هشدار نارنجی و همچنین بارش های زیاد و اینکه احتمال سیلابی شدن رودخانه ها در اکثر شهرستان های استان پیش بینی شده هشدارهای لازم داده شده و از همه دستگاههای اجرایی درخواست کردیم با آمادگی کامل انجام وظیفه کنند.

وی ادامه داد: همچنین به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه ای استان نیز در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داده می شود تا از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزدگفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز درخواست داریم از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند و هشدارهای داده شده را جدی بگیرند.

ملک زاده اظهار داشت: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان باید همه ادارات خدمات رسان و همچنین دستگاههای اجرایی آمادگی صد در صدی را داشته باشند و هیچگونه کوتاهی و اهمال در این زمینه پذیرفتنی نیست چون با جان و مال مردم در ارتباط است .

اداره کل هواشناسی استان یزد، هشدار سطح نارنجی برای سه روز آینده صادر کرده و از بارش‌های سنگین باران و آبگرفتگی معابر، تگرک و تندباد و حتی شکستن درختان خبر داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha