۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85453476
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیران مدارس اصفهان دانش آموزان را از هجمه‌های دشمن آگاه کنند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از مدیران مدارس خواست تا با بهره گیری از جهاد تبیین به آگاه‌سازی دانش‌آموزان در مقابل هجمه‌های دشمن بپردازند. 

به گزارش ایرنا، محمدرضا ابراهیمی روز دوشنبه در جمع مدیران مدارس دولتی و غیردولتی ناحیه یک شهر اصفهان افزود: در جنگ ترکیبی و شناختی قرار داریم و باید دانش‌آموزان اسیر این جنگ را نجات دهید.

وی اظهار کرد: باید با هوشیارتر کردن دانش‌آموزان نسبت به قبل، حقانیت و صلابت جمهوری اسلامی ایران را برای آنان روشن‌تر کنید.

مدیرکل آموزش وپرورش اصفهان ادامه داد: معلمان و مدیران مدارس باید با تبیین مسائل و رویدادها برای دانش‌آموزان، جهاد تبیین را به بهترین نحو انجام دهند، چرا دانش‌آموزان قوی، ایران قوی می‌سازند.

وی خاطر نشان‌کرد: اکنون در سخت‌ترین شرایط تربیتی کودکان و فرزندان قرار گرفته‌ایم و دشمن با تمام قوا وارد میدان شده است تا فرزندانمان را از ما بگیرد.

‎ابراهیمی خطاب به مدیران مدارس گفت: اتفاق‌های چند هفته گذشته را برای دانش‌آموزان تبیین کنید و با تقویت توانایی‌های خود در فضای مجازی، از این ظرفیت برای تبیین مسائل و حل مشکلات موجود بهره ببرید.

‎وی با تأکید بر جهاد تبیین به‌ عنوان یک فریضه مهم، افزود: هر چه جهاد تبیین در مورد مسائل اخیر به‌ درستی انجام شود، توطئه دشمن خنثی و بی‌اعتبار خواهد شد.

‎مدیرکل آموزش وپرورش اصفهان تصریح کرد: باید با تلاش و جدیت مضاعف، دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در آینده، در تمامی عرصه‌ها، افتخارآفرینان ایران اسلامی باشند.

وی همچنین با اشاره به آغاز هفته فرهنگی اصفهان (سوم تا ۱۰ اردیبهشت) گفت: یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها در این هفته معرفی مفاخر و ظرفیت‌های فرهنگی استان اصفهان به دانش آموزان است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون حدود یک میلیون دانش آموز در ۶ هزار واحد آموزشی در استان اصفهان مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha