پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد_ ایرنا_ پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور از توابع این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی فرماندار بروجن روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین جاده‌ای چغاخور تاکید کرد: این پایگاه با توجه به اهمیت این منطقه گردشگری و روستاهای زیرپوشش به همت خانواده خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد آرستم صالحی بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به وجود ۱۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان بروجن افزود: از این تعداد پنج پایگاه به‌صورت خیری ساخته شده است.
کرمی تصریح کرد: شهرستان بروجن یکی از مناطق مهم خیری در حوزه بهداشت و سلامت محسوب می‌شود که در این زمینه گام‌های بلندی از سوی خیران نیک‌اندیش برداشته شده است.
وی با اشاره به احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ محله الهیه بروجن و شهر فرادنبه یادآور شد: پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای چغاخور سومین پایگاه احداثی با مشارکت خیری در یک‌سال گذشته به‌شمار می‌رود.
کرمی اظهار داشت: امید است با کمک مسئولان فوریت‌ها و دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری شاهد راه‌اندازی پایگاه ۱۱۵ روستای امام‌قیس شهرستان بروجن باشیم.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز گفت: ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ چغاخور در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با زیربنای ۳۵۰ متر مربع بهره‌برداری رسید.
مسعودی تاکید کرد: این پایگاه با مشارکت ۴۰ درصدی خیرنیک‌اندیش زنده یاد آرستم صالحی بختیاری و از سوی دانشگاه علوم‌پزشکی استان تجهیز و راه‌اندازی شده است.
به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha