کاهش حوادث جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند عزم مردم و مسوولان است

یاسوج-ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به بالا بودن آمار کشته و زخمی های سوانح رانندگی در استان گفت:کاهش حوادث جاده ای در این خطه نیازمند عزم مردم و مسوولان است.

به گزارش ایرنا،آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با بیان اینکه هفتم اردیبهشت به نام روز ایمنی و حمل و نقل جاده ای نامگذاری شده افزود:ساماندهی خودروهای فرسوده و تقویت زیرساخت های جاده ای از وظایف مسوولان است.

وی گفت: اگرچه کارهای خوبی در کهگیلویه و بویراحمد در این راستا انجام شده اما تا رسیدن به جایگاه مطلوب و ساماندهی این وضعیت فاصله زیادی داریم.

وی بیان کرد: رانندگان و مردم هم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می توانند کمک بزرگی به کاهش خسارت های حوادث جاده ای در استان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تصریح کرد: روز دوازدهم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده که این روز فرصت مغتنمی برای قدردانی از خدمات فعالان عرصه تعلیم و تربیت است.

حسینی با بیان اینکه انجام صحیح هر امری نیازمند توانمندی و دانش است افزود:معلمان حق بزرگی بر عهده جامعه دارند که ضرورت دارد همزمان با هفته معلمان اقدام های اثرگذاری برای بزرگداشت تلاش های آنان صورت گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز کارگر نیز گفت:این قشر زحمتکش نقش مهمی در چرخیدن چرخ اقتصاد کشور دارند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ابراز کرد: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران از موضوعاتی است که گاهی مغفول واقع می شود که باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پدیده ناموزون سقط جنین اشاره کرد و خواستار نظارت بیشتر متولیان امر بهداشت در این راستا و تشویق و ایجاد شرایط لازم برای تمایل خانواده ها به فرزندآوری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha