۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۵
کد خبر: 85458751
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهریار: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در اجتماع دارد

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه‌ای به نقش بانوان در حوزه های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پارک بانوان شهریار اظهار داشت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد، لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقای سرانه ورزشی این قشر تاثیرگذار نیز امری حیاتی است.

وی افزود: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور موثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه‌ شور و نشاط در جامعه ایجاد شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهایی است که به توجه ویژه مسئولان، شهرداری و شوراهای اسلامی نیاز دارد.

فرماندار شهریار اضافه کرد: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهریار انجام شد و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در اجتماع دارد

وی ضمن تبریک روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان یادآور شد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند، چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می کنند.

پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیاردریال در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی کلنگ زنی شد و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، شهرستان شهریار دارای هفت شهر، ۶ دهستان و ۴۰ آبادی دارای سکنه است که حدود ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دراد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha