۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85458852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشتغال بانوان نباید بر نقش آنان در محیط خانواده اثر منفی بگذارد

قزوین - ایرنا - مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: اشتغال بانوان در محیط‌های کاری نباید بر نقش اصلی آن‌ها در کانون خانواده اثر منفی برجای بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کبری علیخانی روز شنبه پس از بازدید از ۲ کارخانه تولیدی کاچیران و دستکش حریر استان و دیدار با بانوان کارگر به خبرنگار ایرنا گفت: باید به شرایطی برسیم که بانوان شاغل هم بتوانند در حوزه خانواده، همسرداری و فرزند پروری به خوبی و در کمال آرامش نقش خود را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: همواره به مدیران تاکید شده که شرایط اشتغال برای بانوان را به گونه‌ای فراهم کنند تا هر دو نقش بانوان در خانه و محل کار به خوبی انجام شود.

علیخانی تصریح کرد: برای حل مسایل و مشکلات بانوان کارگر در برخی موارد نیازمند قانونگذاری مناسب کشوری و در بعضی جاها نیازمند تدابیر استانی هستیم.

در این دیدارها مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به مناسبت روز جهانی کارگر با اهدای یک شاخه گل رز از بانوان کارگر تجلیل کرد.

کارخانه کاچیران نخستین تولید کننده چرخ خیاطی در ایران و کارخانه دستکش حریر بزرگترین تولید کننده دستکش در ایران است که حدود ۸۰ درصد کارگران آن را بانوان تشکیل می‌دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha