۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۶
کد خبر: 85458889
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: بیش از یک هزار واحد تولیدی در آستارا فعال هستند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: ۱۱۶۷ واحد تولیدی در شهرستان آستارا فعال هستند و کار تولید را در این شهرستان انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شهاب زاده عصر روز شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهرستان آستارا به مناسبت هفته کار و کارگر در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: مطمئنا کارگران در خط مقدم تولید ملی و صنعت کشور و تحقق شعار سال قرار دارند و باید از سوی دولت و مردم مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند.

وی افزود: مردم ایران نسبت به کشور خود و کالای ایرانی متعصب هستند و می خواهند از کالای با کیفیت و خدمات کارگر ایرانی حمایت کنند که در این راستا باید برای تولید کالای با کیفیت تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا ادامه داد: دولت وظیفه دارد تولیدکنندگان را مورد حمایت قرار بدهد و سرمایه‌گذاری‌ها را تسهیل کند تا تولیدکننده با خیالی آسوده تولید کند و نگرانی برای سرمایه‌ گذاری نداشته باشد.

شهاب زاده بیان کرد: در شهرستان آستارا ۷۰۵۲ نفر کارگر مشغول به کار و بیمه شده تامین اجتماعی داریم و به دنبال ایجاد اشتغال و رونق تولید هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی شهرستان آستارا ۴۰ واحد صنعتی وجود دارد که از این تعداد ۱۰ واحد آن غیر فعال شده بودند که به همت دولت سیزدهم هشت عدد از آنها فعال شده و تونسته اند با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر به چرخه تولید برگردند و ۲ واحد باقی مانده نیز بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

فرماندار شهرستان آستارا تاکید کرد: دولت مهمترین مسئولیت را در تحقق شعار امسال دارد و به همین منظور از تمامی ظرفیت ها برای مشارکت مردم در امر تولید استفاده خواهد کرد تا مردم و همه سرمایه گزاران بتوانند با فراق باز برای مشارکت اقتصادی و تولید حضور پیدا کنند.

محمدرضا شهاب زاده فرماندار به همراه رئیس اداره صنعت، معدن تجارت و تعدادی از مسئولان با حضور در تعدادی از کارخانه های تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان آستارا از تعدادی از کارفرمایان و کارگران با اهدای لوح تقدیر کرد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha