آموزش انتخابات تمام الکترونیک در تهران/بیش از ۲ هزار شعبه اخذ رای برای پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات تهران از آغاز آموزش مردم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک دور دوم نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان طی چند روز آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، حامد شایان عصر شنبه در ویژه مراسم تقدیر از شوراهای اسلامی شهر و روستای تهران با تاکید بر تاثیرگذاری خدمت در افزایش مشارکت در انتخابات گفت: با توجه به نزدیکی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی عملکرد شما تاثیر بسزایی بر افزایش مشارکت مردم دارد.

وی اظهار کرد: افراد توانمندی در این جلسه حضور دارند که ارتباط مستقیم با مردم دارند و فعالیت‌ها را می‌بینند چرا که اقدامات متولیان امور بر سنجش مردم تاثیرگذار است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران افزود: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران ۲ هزار و ۸۲۴ شعبه در شهر و ۶۶ شعبه در روستاهای شهرستان برای اخذ رای مردم مستقر خواهند بود.

شایان با تاکید بر اهمیت آموزش پیش از برگزاری انتخابات به مردم با توجه به تمام الکترونیکی بودن آن اضافه کرد: آمادگی آغاز آموزش مردم را با توجه به تمام الکترونیکی بودن انتخابات داریم که با کمک شوراهای شهر و روستا بزودی آغاز می‌شود تا انتخابات در سلامت، امنیت، زمان کوتاه و با حضور پرشور مردم برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha