۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85459455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: قوه قضاییه مایه آرامش کشورمان است

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85459455
نماینده مجلس: قوه قضاییه مایه آرامش کشورمان است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش قوه قضاییه و اقدامات آن طی چند سال گذشته مایه آرامش کلان کشور از دست اجانب و معاندان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فدا حسین مالکی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان قزوین، اظهار کرد: قوه قضاییه ایران با وجود تلاطم های سیاسی ایجاد شده در منطقه و جهان به خوبی توانسته با بکارگیری ظرفیت‌های امنیتی و نظامی، ما را به جایی برساند که افتخار با ثبات ترین کشور دنیا را به نام خود ثبت کنیم.

وی با بیان اینکه عملکرد قوه قضاییه در سیستان بلوچستان نیز حایز اهمیت است، اظهار کرد: این استان شرایط ویژه‌ای داشته و مسایل فرهنگی، سیاسی و امنیتی خاصی دارد که در این چند سال گذشته با همکاری دستگاه قضایی توانستیم با دشمنان به نحو مطلوب مقابله کنیم.

مالکی ادامه داد: در جریان جنگ خونین غزه به پاکستان رفتیم و با مقامات ارشد این کشور به خصوص فرمانده ارتش پاکستان صحبت کردیم تا به این نتیجه رسیدیم که شرارت‌های موجود بین مرزی فراتر از توان ۲ کشور است، به هرحال امروز حلقه خباثت رژیم صهیونیستی در منطقه تنگ تر شده و دشمن همواره تلاش می کند تا به اهداف و نیات شوم خود برسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تحقق عملیات وعده صادق تمام نقشه‌ها و عملیات دشمن و حتی معادلات رژیم صهیونیستی را در منطقه برهم زد، انصافا یادمان نرود که فرمان این عملیات از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی زمانی صادر شد که تمام دشمنان را غافلگیر کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده اند تا در شرق و غرب کشور ما به اصطلاح یک ناخنک به جمهوری اسلامی بزنند و این مناطق همواره مورد توجه معاندان است.

مالکی به اقدامات و عملکرد مثبت حجت الاسلام مصطفوی نیا در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سال ها در محضر این برادر عزیزمان بودیم و از طرف مجمع نمایندگان استان و کمیسیون امنیت ملی مجلس و سیاست خارجی از خدمات ایشان تشکر می کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از قرارگیری رتبه بالای قزوین در مدیریت معقول و منطقی برای فضای اغتشاشات اخیر جامعه نیز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام علی عبدالهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد علی شعبانی، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا به عنوان سرپرست جدید رییس کل دادگستری استان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha