توقیف محموله لاستیک خارجی قاچاق در بهارستان/دستگیری عاملان تخریب شیشه خودروها در ملارد

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از کشف ۲۸ لاستیک خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری نیا روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی بهارستان حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و با علائم هشداری دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۸ حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مدارک قانونی به ارزش سه میلیارد ریال کشف و راننده با پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم قاچاق از برنامه های مهم پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی موضوع را بلافاصله از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

عاملان تخریب شیشه خودروها و مغازه‌ها در شهریار و ملارد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهرانبا اظهار داشت: در پی بروز شایعاتی مبنی بر تیراندازی با سلاح شکاری از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو به سوی مغازه ها و واحدهای صنفی و تخریب شیشه سکوریت برخی مغازه و خودروهای ساکن در شهرستان های شهریار و ملارد، بررسی موضوع به صورت ویژه و شناسائی عاملان تخریب شیشه ها در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

توقیف محموله لاستیک خارجی قاچاق در بهارستان/دستگیری عاملان تخریب شیشه خودروها در ملارد

سردار کیومرث عزیزی گفت: در آغاز بررسی های ماموران انتظامی از موارد اعلامی در محل وقوع حوادث، هیچ سرنخی مبنی بر تیراندازی از سوی افراد ناشناس و شنیدن صدای تیراندازی به دست نیامد و مشخص شد شیشه های مغازه ها و خودروها با استفاده از گوی شیشه ای (تیله) به طرز ماهرانه ای شکسته که تحقیقات پلیس برای شناسائی عاملان این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از اقدامات اطلاعاتی، چهار نفر از عاملان تخریب شیشه ها مغازه ها و خودروها در ملارد شناسایی و بامداد شب گذشته، در یک عملیاتی ضربتی در آرایشگاهی در شهر ملارد دستگیر کردند و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ متعلق به آنها نیز توقیف و سه عدد تیر و کمان دست ساز به همراه مقادیری تیله شیشه ای کشف شد.

این مسئول افزود: متهمان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند و در بازجوئی های پلیس اعتراف کردند از ۶ ماه قبل، تخریب شیشه مغازه ها وخودروها در استان البرز، تهران و شمال کشور و اخیرا نیز در غرب استان تهران را انجام می‌دادند.

انهدام باند سارقان منزل با ۱۵ فقره سرقت در شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در برخی از محله‌های شهرستان شهریار موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی و تخصصی، موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای و دو خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان در شهریار دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت منزل اقرار کردند، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است که پلیس در این راستا به صورت شبانه‌روزی در حال خدمتگزاری می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha