معاون وزیر راه: نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شتاب مطلوبی دارد

مشهد-ایرنا- قایم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: روند کار ساخت طرح نهضت مسکن ملی در خراسان رضوی به خصوص با رویکرد "گروه ساخت" از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی،محمدعلی زهره‌ای روز یکشنبه در دیدار با استاندار خراسان رضوی افزود:با روی کار آمدن دولت سیزدهم، کشور تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

وی با اشاره با وظایف محوله وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف مانند راه و مسکن ادامه داد: با وجود اهتمام استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و تلاش تخصصی مدیر کل راه و شهرسازی استان، به زودی در خراسان رضوی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف مسکن هستیم.

استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رییس جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر گره‌گشایی شود.

یعقوبعلی نظری با اشاره به اشراف تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی افزود: هیچ‌ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد و کافی است راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با اشاره به وجود سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های خراسان رضوی را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: برنامه و آمادگی کامل در استان برای استفاده از ظرفیت مولد سازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشوری است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این جلسه با ارائه توضیحاتی در خصوص چارت سازمانی و کمبود منابع انسانی در اغلب شهرستان‌ها، لزوم ترمیم چارت را ضروری دانست و گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم تا به شکل شبانه روزی برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات و موانع تلاش کنیم.

وحید داعی افزود: نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخشهای تامین زمین، تعداد قراردادهای آماده سازی سایت‌ها و واگذاری زمین در بخش روستایی رتبه نخست کشور و از نظر تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد رتبه دوم را داراست و جزو استان‌های پیشران کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha