۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85459818
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از هشت هزار شناسه یکتا در استان اردبیل صادر شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۰
کد خبر: 85459818
بیش از هشت هزار شناسه یکتا در استان اردبیل صادر شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از صدور هشت هزار و ۷۵۸ مورد شناسه یکتا برای دارندگان پروانه های کسب و کار قدیمی در این استان خبر داد.

یعثوب نژادمحمد روز یکشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالان اقتصادی تا ۲۵ اردیبهشت ماه امسال فرصت دارند تا مجوزهای کسب و کار خود را به مجوز الکترونیکی تبدیل کنند.

وی گفت: بر اساس حکم ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) تبدیل شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب شده و واحدهایی که در زمان مقرر اقدام نکنند، از دریافت خدمات در حوزه دولتی و بانکی محروم خواهند شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۷۱ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار در استان ثبت شده که از این رقم، بالغ بر ۴۷ هزار مجوز صادر و ۳۴۸ مورد هم شکایت در این درگاه ثبت شده است .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با رد این ادعا که دریافت شناسه یکتا باعث افزایش مالیات خواهد شد، بیان کرد: دریافت شناسه یکتا هیچ ارتباطی با افزایش مالیات ندارد.

نژادمحمد اضافه کرد: متقاضیان می توانند با استفاده از تلفن همراه، با واررد کردن سه کد ( شماره سریال کارت ملی ، شناسه / کد صنفی و کد پستی محل کسب ) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir ) به سرعت، رایگان و غیر حضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا ) را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha