۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱
کد خبر: 85459821
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردریالی/ دستگیری سارق محتویات خودرو در شهرری

شهر ری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تعداد ۲۰ هزار قطعه تجهیزات عکاسی و خرازی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیاردریال در شهرری کشف و یک متهم در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان ری با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبارکالا در محدوده شهرری، شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار عوامل تیم مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق شدند.

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردریالی/ دستگیری سارق محتویات خودرو در شهرری

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از عوامل مبارزه با کالای قاچاق در پنجم اردیبهشت ماه به محل این انبار مراجعه و در بررسی های بیشتر از این مکان بیش از ۲۰ هزار عدد از قطعات و تجهیزات عکاسی و خرازی، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و توقیف شد.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: در این رابطه 2 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان احساس مسئولیت همه شهروندان در حفظ نظم و امنیت جامعه را امری لازم و ضروری دانست و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه دارند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارق محتویات خودرو در امین آباد

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردریالی/ دستگیری سارق محتویات خودرو در شهرری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد به هفت فقره سرقت محتویات اعتراف کرد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی وقوع سرقت را یکی از مؤلفه‌های مهم کاهش امنیت اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و احساس مسئولیت، می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت مختلف طی هفته‌های گذشته در محدوده امین آباد و فیروزآباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران کلانتری۱۷۳ امین آباد با تلاش‌ شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس، سارق این پرونده‌ها را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اضافه کرد: سارق در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مسئول از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی توجه داشته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارق منازل شهرری دستگیر شد

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردریالی/ دستگیری سارق محتویات خودرو در شهرری

سرهنگ محمد قاسم طرهانی از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار منزل در محدوده شهرری خبر داد و گفت: متهم با سه مال باخته روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع سرقت منزل در اسفند ماه امسال در محدوده شهر"ری" و و تشکیل پرونده در کلانتری۱۷۲حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیم عملیات آن کلانتری قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری با انجام تاکتیک های عملیاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی به دست آوردند سرقت ها توسط یک مرد جوان انجام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات فنی در یکم اردیبهشت ماه هویت و مخفیگاه سارق در محدوده ری شناسایی شد، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های لازم تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق به دستگیری سارق در مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهم ۳۰ ساله که دارای سوابق متعدد سرقت می باشد پس از انتقال به کلانتری علیرغم انکار اولیه به بزه انتسابی اقرار نمود، گفت: تا کنون سه مال باخته شناسایی و به کلانتری دعوت دعوت شده اند که در این راستا پرونده تشکیل شده است و پس از تکمیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha