۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰
کد خبر: 85459966
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی واحد مسکونی در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس مهار شد

۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۰
کد خبر: 85459966
آتش‌سوزی واحد مسکونی در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس مهار شد

پردیس - ایرنا - رئیس آتش نشانی شهر پردیس گفت: آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در یک مجتمع ۱۵ طبقه در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با حداقل خسارت وارده مهار شد.

امیر حسین ملاشور روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵مبنی‌بر وقوع آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی، چهار اکیپ عملیاتی از چهار ایستگاه بی‌درنگ به محل حادثه واقع در زون سه، فاز ۱۱ اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و در ارزیابی اولیه متوجه شدند که آتش‌سوزی در واحد طبقه پنجم یک ساختمان ۱۵ طبقه رخ داده و آتش به سرعت در حال سرایت به طبقات فوقانی است.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس توضیح داد: با تلاش آتش‌نشانان، عملیات مهار با موفقیت صورت گرفته و حریق اطفا شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: در این عملیات ۱۵ نفر نیرو با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد ساختمان مذکور فاقد تمهیدات لازم ایمنی بوده و خودروی نردبان به دلیل استاندارد نبودن مسیر ورودی پلت‌فرم، به محوطه مجتمع وارد نشد.

وی افزود: برای اطفای این حریق از پنج هزار لیتر آب استفاده شد و خوشبختانه در زمان آتش‌سوزی صاحبان منزل حضور نداشتند و در این حادثه کسی آسیب ندید.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha