۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85460782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: ۱۱۵ کیلومتر کابل‌کشی فیبر نوری در شهرهای بوشهر، برازجان، گناوه، عالی شهر، کنگان و عسلویه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سملیان روز دوشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استانداری بوشهر اظهار کرد: تا کنون در شهر بوشهر ۴۲، برازجان ۲۷، گناوه ۱۸، عالی‌شهر ۱۵، کنگان ۱۰ و عسلویه ۳ کیلومتر کابل‌کشی فیبر نوری انجام شده است.

وی بیان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این طرح را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از همکاری فرمانداری ها، شهرداری‌ها و واحدهای صنعتی در تحقق برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به‌خصوص طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان اظهار تقدیر کرد.

سملیان به تکلیف شهرداری ها طبق بند (پ) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی به‌منظور رعایت تعرفه و صدور مجوز حداکثر ۱۵ روز به پیمانکاران معرفی شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و از آنها خواست موارد ذکر شده در قانون را رعایت کنند.

وی یادآور شد: استان بوشهر در طرح ملی توسعه فیبرنوری اف.تی.تی.ایکس نخستین استان آغاز کننده این طرح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha