تاکید فرماندار ملارد بر استفاده از تجربه معلمان بازنشسته/تجلیل از ۲۷۰ پیشکسوت فرهنگی

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در این خصوص گفت معلمان پیشکسوت ،ذخایر معنوی و فرهنگی جامعه هستند و باید از تجربیات اررشمند آنان در بخش‌های مختلف تعلیم و تربیت استفاده شود.

به گزارش ایرنا، آیین قدردانی از ۲۷۰ پیشکسوت فرهنگی شهرستان ملارد به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم که در سال ۱۴۰۲ به کسوت بازنشستگی نائل آمده‌اند روز دوشنبه برگزار شد.

امین اسدی روز دوشنبه در آئین تکریم و تجلیل از ۲۷۰ پیشکسوت فرهنگی شهرستان ملارد در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: توجه به مسائل آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت جزو برنامه‌های محوری و اصلی نظام جمهوری اسلامی بوده و تمام تلاش دولت سیزدهم رسیدگی به مطالبات فرهنگیان و معلمین گرانقدر است.

وی بازنشستگان فرهنگی را گنجینه‌های ارزشمند جامعه خطاب کرد و ادامه داد: خدمت به فرهنگیان و بازنشستگان، این قشر معظم که عمر خود را وقف خدمت به آینده‌سازان نظام کرده، از جمله رسالت هاب مهم ملی و دینی ما است.

سرپرست فرمانداری ملارد تصریح کرد: فرهنگیان بازنشسته دارای تجربیات ارزنده ای بوده و ما باید سعی کنیم از تجارب ارزشمند این عزیزان به درستی و بهترین شیوه بهره‌مند شویم.

در شهرستان ملارد بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز و چهار هزار معلم در ۳۰۰ مدرسه شهرستان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha