کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟» در ارومیه رونمایی شد

ارومیه- ایرنا- کتاب «دنیای کسی را عوض کرده ای؟» اثر توحید اصغرزاده نویسنده پیشکسوت و برجسته آذربایجان غربی در ارومیه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی روز پنجشنبه در مراسم رونمایی این کتاب اظهار کرد: استاد اصغرزاده از سال ۱۳۷۰ در کنار معلمی، نویسندگی را مشق زندگی خود قرار داده و تا کنون حدود ۲۰ عنوان کتاب در حوزه های تعلیم و تربیت، دفاع مقدس و ادبیات دارد که هر کدام وزن و ارزشی ویژه دارد.

خدیجه معصومی ادامه داد: این اثر گفتار نوشته هایی با محوریت آموزش خانواده و دستنامه ای برای معلمان، مدرسان و اولیا محسوب شده که با قلم نافذ و اثرگذار نویسنده نگاشته شده است.

وی اظهار کرد: این کتاب، خانواده و مدرسه را پیوند می دهد و اگر این پیوند مستحکم باشد، بسیاری از مشکلات جامعه امروزی حل خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش معلمان در تربیت نسل جدید و اعلام آمادگی کتابخانه‌های عمومی با معلمان، گفت: نقش معلمان در تربیت نسل جدید بیشتر از خانواده است و امیدوارم معلمان به مقوله ترویج کتابخوانی توجه ویژه داشته باشند تا با پرورش نسل کتابخوان، آگاه، مسوولیت پذیر، بستر پیشرفت جامعه فراهم شود.

کتاب دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟ در ارومیه رونمایی شد

مدرسه بانک خاطرات تربیتی است

توحید اصغرزاده، معلم و نویسنده پیشکسوت و برجسته استان و نویسنده کتاب نیز با اشاره به اهداف تالیف اثر گفت: این اثر نوعی تجربه نگاری و حاصل تجارب کاری من در دوره های خانواده، مدرسه، صدا و سیما است.

وی افزود: مدرسه، بانک خاطرات تربیتی است و این تجارت و خاطرات باید برای استفاده نسل های بعدی ماندگار شود.

وی اضافه کرد: نسل روز به روز عوض می شود بنابراین جسارت به خرج داده و نوشتم تا دانسته های خود را انتقال دهم.

به گزارش ایرنا، همچنین خاطره گویی حاضران از جمله عظیم عثمانی از شاگردان نویسنده اثر و نویسندگان دیگر، پخش کلیپ های معرفی نویسنده، شعرخوانی، بحث و گفتگو پیرامون کتاب، یادمان نویسی و تجلیل از نویسنده اثر از بخشهای دیگر این مراسم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha