۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85464942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی جهادی دانشجومعلمان بوشهری در شهرستان دشتستان برپا شد

بوشهر-ایرنا- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: اردوی جهادی دانشجومعلمان این دانشگاه در روستاهای بخش بوشکان شهرستان دشتستان برپا شد.

رضا درویشی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم جهادی دانشجومعلمان بسیجی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر برای سومین بار در بخش بوشکان دشتستان و در روستاهای ایلشهر، شلدان و امامزاده حاضر شده و در سه حوزه آموزشی، تربیتی و عمرانی در حال خدمت رسانی هستند.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی برنامه های آموزشی در زمینه رفع اشکال درسی در درس ریاضی، ادبیات، قرآن و کارهای تربیتی نظیر کارگاه قصه گویی، تئاتر، نقاشی و رنگ آمیزی با محوریت مسئله فلسطین، مهارت های زندگی نظیر کنترل احساسات، مهارت نه گفتن به جامعه هدف ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: این اردو از روز چهارشنبه آغاز شده و تا امشب (جمعه شب) تداوم دارد.

درویشی اضافه کرد: حضور دانشجومعلمان انقلابی در اردوی جهادی اقدامی ارزشمند و به نوعی زکات و دانش اندوزی آنهاست.

وی بیان کرد: دانشجومعلمان جهادگر با حضور خود در اردوهای جهادی به تمرین ایثار، گذشت، خودسازی و خدمت به وطن می پردازند و این بسیار با ارزش است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تصریح کرد: امروز در توسعه کمی و کیفی کشور همه نقش آفرین هستند و دانشجویان جهادی و پیشران نیز از اقشار تاثیرگذار در این عرصه به شمار می‌روند.

درویشی ادامه داد: دانشجویان انقلابی و جهادی با حضور در مناطق محروم آرمان های اولیه انقلاب اسلامی را متجلی می سازند و گفتمان انقلاب اسلامی را به شکل عینی در این مناطق بازتعریف می‌کنند.

وی افزود: اردوهای جهادی گفتمان انقلاب اسلامی را شکوهی دوچندان می‌بخشد و بر همین اساس مدیریت دانشگاه همواره حامی این رویکرد تحولی بسیج دانشجویی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha