۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85465074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت: حل مشکلات آموزش و پرورش کیش نیازمند یک عزم همگانی است

کیش- ایرنا- امام جمعه موقت کیش با اشاره به برخی مشکلات موجود در آموزش و پرورش این جزیره گفت: حل این مشکلات نیازمند یک همکاری و همدلی همه جانبه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: علاوه بر مشکلات مربوط به فضای آموزشی درکیش، به دلیل شرایط خاص این جزیره نسبت به سرزمین اصلی، معلمان با مشکلات معیشتی و مسکن نیز مواجه هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی در رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش در چند سال گذشته انجام شده است، افزود: نباید منکر تلاش‌های انجام شده باشیم، اما حل و ریشه کن شدن این مشکلات نیازمند یک عزم همگانی است.

امام جمعه موقت کیش خواستار ارتقاء علمی و پرورشی معلمان جزیره کیش با توجه به نیازهای روز جامعه شد.

وی همچنین تبیین جایگاه شهید مطهری را در بین معلمان و دانش آموزان ضروری دانست و بیان کرد: این شهید باید به یک الگو در بین جوانان تبدیل شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به بیداری رخ داده در جوامع غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه، گفت: این بیداری پس از جهان اسلام هم اکنون به غرب رسیده و اتفاقات اخیر رخ داده در دانشگاه‌های امریکا نمونه‌ای از آن است.

وی با بیان اینکه امریکا باید سرکوب دانشجویان آزادی خواه را متوقف کند، افزود: مدعیان آزادی درجهان بی آبرو شده‌اند و نشان دادند که واژه آزادی برای آنان به معنای منفعت شخصی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha