۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85467813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ دوچرخه سوار قزوینی عازم مالزی شدند

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85467813
۲ دوچرخه سوار قزوینی عازم مالزی شدند

قزوین - ایرنا - دبیر هیات دوچرخه سواری استان قزوین گفت: حسین زنجانیان و طاها قابلی دوچرخه سواران کوهستان این استان به همراه ۶ ملی پوش دیگر کشورمان امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کشور مالزی شدند.

محسن شیخ سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم ملی دوچرخه کوهستان کشورمان برای آمادگی هرچه بیشتر نفراتش، اردوهای آمادگی خود را پیش از این در استان های تهران و گیلان برگزار کرده بود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از تیم هشت نفره اعزامی به کشور مالزی، ۲ دوچرخه سوار قزوینی نیز حضور دارند، افزود: حسین زنجانیان دارنده مدال برنز سال ۹۸ مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان است و طاها قابلی نیز قهرمان چند دوره کشورمان تیم ملی کشورمان را در مالزی همراهی می کنند.

شیخ سلیمانی تصریح کرد: دوچرخه سواران قزوینی در بخش دانهیل (سراشیبی) همراه با تیم ملی به مسابقات مالزی اعزام شده اند.

دبیر هیات دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوچرخه کوهستان رشته امکاناتی و تجهزات محور است، تیم های حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا به هیچ عنوان با ما قابل مقایسه نیستند اما ورزشکاران ایرانی همیشه در رقابت های بین المللی و در شرایط بسیار سخت هم توانسته اند برای میهن اسلامی افتخار آفرین باشند و ما نیز در این دوره از رقابت امیدوار به کسب عنوان هستیم.

مسابقات قهرمانی آسیا در بخش دوچره کوهستان از چهارشنبه هفته جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha