۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85468082
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تن‌هاخ به طعنه مورینیو پاسخ داد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷
کد خبر: 85468082
تن‌هاخ به طعنه مورینیو پاسخ داد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به اظهارات سرمربی اسبق این تیم که گفته بود «او در دوران حضورش روی نیمکت شیاطین سرخ، از این سطح از حمایت برخوردار نبوده است» واکنش نشان داد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، خوره مورینیو پیش‌تر با طعنه به اریک تن‌هاخ گفته بود که او در جریان دو سال و نیم حضور روی نیمکت یونایتد، هرگز در بازار نقل و انتقالات از این سطح از حمایتی که تن‌هاخ از مدیریت دریافت می‌کند، برخوردار نبوده است.

با این حال، تن‌هاخ در واکنش به طعنه آقای خاص گفت: مورینیو تنها سرمربی یونایتد بوده است که در دوران پس از سرالکس فرگوسن، تمام بازیکنانی که مد نظرش بود را خرید!

تن‌هاخ گفت: به جز مورینیو، هیچ مربی بازیکنانی که می‌خواست را نداشت و این همان حمایتی است که هر مربی به آن نیاز دارد.

وی افزود: مطمئنم که به اهداف‌مان می‌رسیم اما رقابت دشوار است و دیگر رقابت دو تیم نیست بلکه هفت یا هشت تیم در لیگ جزیره هستندکه همگی قهرمانی را هدف گرفته‌اند و همگی بازیکنان خوبی دارند. بنابراین اگر قهرمانی می‌خواهید باید مجموعه خوبی بسازید.

تن‌هاخ ۵۴ ساله پس از دومین فصل ناامیدکننده در اولدترافورد، با انتقادات زیادی روبه‌رو شده است. او یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد اما سر جیم رتکلیف، یکی از مالکان جدید این باشگاه هیچ تضمینی درباره تمدید به او نداده است. مورینیو نیز پس از جدایی از آ.اس رم ایتالیا، در حال حاضر بدون تیم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha