۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85468493
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جزئیات عملیات مقاومت در «کرم ابوسالم» از زبان تحلیلگر صهیونیست

تهران- ایرنا- یکی از تحلیلگران صهیونیست به جزئیات عملیات گروه های مقاومت علیه نظامیان اشغالگر در منطقه «کرم ابوسالم» اشاره کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، رژیم اشغالگر از جبهه شمال و جنوب یعنی از سوی حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین در نوار غزه زیر حملات شدید قرار دارد، به طوری که ارتش این رژیم به تلفات خود در برابر مقاومت فلسطین اذعان و سخنگوی ارتش اسرائیل نیز تایید کرده که حزب الله ضربات مهلکی به آن وارد کرده است.

در همین حال، «نیر دفوری» تحلیلگر امور نظامی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به جزئیات بیشتری از عملیات مقاومت فلسطین در هدف قرار دادن پایگاه نظامی اشغالگران در منطقه کرم ابوسالم اشاره و اعلام کرد: نظامیانی که در نزدیکی شهر رفح کشته و زخمی شدند، از تجهیزات نظامی حفاظت می‌کردند.

وی گفت: فرماندهان انتظار حمله به ارتش از سوی حماس را داشتند، از این روز جلیقه ضدگلوله به نظامیان دادند و پناهگاه‌های سیاری را برای پنهان شدن نظامیان آماده کردند.

دفوری به نقل از منابع عالی رتبه نظامی رژیم صهیونیستی بیان کرد: به نظر می رسد که نظامیان به دستورات گردن ننهاده و هنگام حمله پنهان نشده‌اند. علاوه بر آن، راکت های شلیک شده از سوی فلسطینیان از فاصله یکصد متری شلیک شده که اجازه واکنش به نیروهای ارتش و فعال شدن آژیر قبل از رسیدن به هدف و کشته و زخمی کردن نظامیان را نداده است. ارتش در این باره تحقیق به عمل خواهد آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha