مهلت ارسال اثر به «رویداد جایزه جوانی جمعیت» در گلستان تمدید شد

گرگان- ایرنا- سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در ۲ بخش ملی و استانی برگزار می‌شود، گفت: زمان ارسال اثر به این رویداد تا بیستم اردیبهشت تمدید شد.

به گزارش ایرنا، زهراسادات حسینی‌جبلی روز سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: پیش از این، زمان ارسال اثر به این رویداد با شعار «سهم من از جوانی ایران» پانزدهم اردیبهشت تعیین شده بود.

وی با بیان اینکه رویداد جوانی جمعیت در هفت بخش رسانه، مدیران، خانواده موفق، دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، نخبگان و گروه‌های مردمی برگزار می‌شود، افزود: فرهنگ‌سازی برای رشد جمعیت، حساس‌سازی افراد نسبت به مساله جمعیت، معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی، بسترسازی مناسب برای هم‌افزایی و تبادل اندیشه در میان جامعه نخبگانی برای رسیدن به نرخ رشد مطلوب در فرزندآوری و ازدواج هدف این رویداد است.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان با بیان اینکه استان گلستان با بحران جمعیتی روبه‌رو است، یادآور شد: وضعیت سه شهر کردکوی، بندرگز و گرگان در جوان‌سازی جمعیت بحرانی است، شهرستان‌های مینودشت، گالیکش و علی‌آبادکتول وضعیت مطلوبی ندارند و وضعیت رامیان هم متوسط است.

مهلت ارسال اثر به «رویداد جایزه جوانی جمعیت» در گلستان تمدید شد

حسینی‌جبلی از تربیت کنشگر جمعیت در استان خبر داد و یادآور شد: این دوره در اسفند ماه پارسال و فروردین ماه سال جاری با حضور اساتید کشوری در گلستان برگزار شد و نخبگان استان آموزش‌های لازم در حوزه جمعیت را فرا گرفتند.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۴ الی ۳۰ اریبهشت به‌عنوان هفته ملی جمعیت، گفت: رویداد جوانی جمعیت ۲۹ اردیبهشت در تالار فخرالدین اسعد گرگان برگزار می‌شود و از افراد برگزیده تجلیل خواهد شد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: متقاضیان عرصه‌های مختلف از جمله خانواده‌ها، رسانه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی، مدیران و نخبگان برای شرکت در رویداد جایزه جوانی جمعیت در بخش استانی می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا یا بله شماره همراه ۰۹۹۱۹۵۳۹۱۴۰ و یا پیام‌رسان ایتا شماره ۰۹۱۱۵۲۳۴۶۸۸ ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha